Beantwoord

Ingangsdatum abonnement

  • 3 november 2018
  • 1 reactie
  • 128 keer bekeken

Ik heb mijn sim binnen na dat ik ben overgestapt van een andere provider. In mijn mail staat dat ik een sms heb gekregen voor de ingangsdatum die datum is voorbij en ik heb geen sms gekregen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Wietske 5 november 2018, 10:42

Hoi Vera, wat ontzettend leuk dat je Ben klant bent geworden! Ik heb trouwens nog wel even de titel van jouw topic aangepast. Deze bestond namelijk uit jouw volledige vraag. De titel van een topic bestaat uit een aantal korte steekwoorden zodat lezers in één oogopslag kunnen zien waar jouw topic over gaat. Begrijpelijk dat je niet kunt wachten totdat je hiervan gebruik kunt maken 😃 En dat gaat al heel snel gebeuren! Ik zie namelijk dat jouw nummer vandaag wordt overgezet. Je ontvangt een e-mail zodra het Ben abonnement actief is en dan kan je de blauwe simkaart (opnieuw) plaatsen. Je kunt de status van jouw nummerbehoud trouwens ook altijd volgen via Ik Ben. Ik wens je ontzettend veel plezier toe met jouw Ben abonnement!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Vera, wat ontzettend leuk dat je Ben klant bent geworden! Ik heb trouwens nog wel even de titel van jouw topic aangepast. Deze bestond namelijk uit jouw volledige vraag. De titel van een topic bestaat uit een aantal korte steekwoorden zodat lezers in één oogopslag kunnen zien waar jouw topic over gaat. Begrijpelijk dat je niet kunt wachten totdat je hiervan gebruik kunt maken 😃 En dat gaat al heel snel gebeuren! Ik zie namelijk dat jouw nummer vandaag wordt overgezet. Je ontvangt een e-mail zodra het Ben abonnement actief is en dan kan je de blauwe simkaart (opnieuw) plaatsen. Je kunt de status van jouw nummerbehoud trouwens ook altijd volgen via Ik Ben. Ik wens je ontzettend veel plezier toe met jouw Ben abonnement!

Reageer