Beantwoord

Is het nodig om de simkaart bij de verlenging te activeren?

  • 14 februari 2018
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

ik heb in december een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart van jullie gekregen. We moesten de simkaart activeren. Dat lukte dus niet.
Nu gaat a.s. maandag mijn verlenging in en weet ik dus niet welk simkaart ik nu moet gebruiken. Mijn oude of wordt maandag automatisch mijn nieuwe simkaart actief?

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Angelique 14 februari 2018, 10:50

Hoi Manonp, enorm gezellig dat je ervoor hebt gekozen nog een tijd bij ons te blijven! 😃 Bedankt voor het vertouwen!



Om te beginnen heb ik nog een vraag aan jou.. Past je huidige simkaart in je nieuwe toestel? Zo ja, dan hoef je de nieuwe simkaart niet te activeren. De nieuwe simkaart versturen wij alleen in het geval dat wij het vermoeden hebben dat de huidige simkaart niet in je nieuwe telefoon past. Als de huidige simkaart past in je nieuwe toestel, dan mag je die blijven gebruiken. De nieuwe bundels zullen automatisch geactiveerd worden op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Manonp, enorm gezellig dat je ervoor hebt gekozen nog een tijd bij ons te blijven! 😃 Bedankt voor het vertouwen!

Om te beginnen heb ik nog een vraag aan jou.. Past je huidige simkaart in je nieuwe toestel? Zo ja, dan hoef je de nieuwe simkaart niet te activeren. De nieuwe simkaart versturen wij alleen in het geval dat wij het vermoeden hebben dat de huidige simkaart niet in je nieuwe telefoon past. Als de huidige simkaart past in je nieuwe toestel, dan mag je die blijven gebruiken. De nieuwe bundels zullen automatisch geactiveerd worden op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt.

Reageer