Beantwoord

Kan doorschakelen niet uitzetten

• 6 februari 2018
  • 12 reacties
  • 2115 keer bekeken

Ik had voorheen mijn telefoonnummer doorgeschakeld naar mijn werktelefoon, omdat mijn telefoon het niet goed meer deed. Ik heb nu een nieuwe, geactiveerde (nano)simkaart van BEN in mijn nieuwe telefoon gestopt. Nu staat het nummer echter nog doorgeschakeld naar mijn werknummer (Vodafone).
Dit wil ik uitschakelen, maar alle codes werken niet. Ik krijg als reactie op ##002#:
Oproepen doorschakelen. Alles voor Alle basisservies. Verbindingsprolbeem of ongeldige MMI-code. Help!
icon

Beste antwoord door miepmiep73 6 februari 2018, 22:35

En...opgelost...Toch even in een andere telefoon gedaan (Iphone) waarbij ik het doorschakelen wel kon uitzetten. Het probleem is mij onduidelijk, maar ligt dus bij de nieuwe Samsung J7 2017.
Als iemand het weet....ik hoor het graag.
Bekijk origineel

12 reacties

Heb inmiddels ook gecheckt of ik het via de instellingen van de telefoon zelf kan wijzigen, dat lukt niet.Ik krijg hier als reactie: kan gegevens niet lezen netwerk of SIM-kaartfout

Ik kan de simkaart niet in een ander toestel doen; ik heb hier geen andere telefoon waarin een nano-kaart past.
En...opgelost...Toch even in een andere telefoon gedaan (Iphone) waarbij ik het doorschakelen wel kon uitzetten. Het probleem is mij onduidelijk, maar ligt dus bij de nieuwe Samsung J7 2017.
Als iemand het weet....ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen miepmiep73! Wat onhandig dat het niet lukte om de doorschakeling uit te schakelen in jouw Samsung J7, fijn dat dit ondertussen wel in een ander toestel is gelukt. Waarom dit in jouw J7 niet lukte is ook mij een raadsel, ik raad je aan om dit na te vragen bij Samsung zelf of het verkooppunt waar jij je toestel hebt aangeschaft, wellicht dat er een instelling niet helemaal lekker staat waardoor dit geblokkeerd wordt.
Ik krijg ook de doorschakeling van mijn telefoon niet "uitgezet". via ##002# staan verschillende opmerkingen maar deze eindigen allemaal met Mislukt.

Bijkomend probleem, Ik ben mijn originele sim-kaart kwijt, heb inmiddels wel een nieuwe sim-kaart maar op deze nieuwe simkaart staat de doorschakeling uit, terwijl mijn nummer toch wordt doorgeschakeld.

Iemand een idee hoe ik de doorschakeling uit kan zetten?

bedankt
Reputatie 7
Badge +7
Hé wat onhandig F ambaum! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie inderdaad dat er een doorschakeling actief is, echter zie ik ook dat de simkaart die jij op 25 januari hebt besteld nog niet is geactiveerd, dit is wel nodig om de simkaart te kunnen gebruiken en de doorschakeling uit te kunnen schakelen. Als jij mij kunt laten weten wat de laatste 4 cijfers zijn van het ICC nummer van de nieuwe simkaart zal ik de activatie voor je in orde brengen.
Hoi Rox,

super bedankt voor je snelle reactie. de laatste cijfers zijn 1591

alvast bedankt.

kun je me iets laten weten als het gelukt is?

gr.
Frank
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Frank, het lukt mij niet om de kaart te activeren, het systeem geeft aan dat de laatste 4 cijfers niet kloppen. Zou jij een foto kunnen sturen van de simkaart?
Hoi Rox,

Sorry het moet icc 6770 zijn,vorige nummer is een van een oud sim-kaartje.

ik ben even aan het uitzoeken waar ik de prive berichten kan lezen 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Aaah yes 😃 Nu is het wel gelukt! De kaart is actief, jij moet alleen nog even je mobiele telefoon uit en weer aanzetten zodat je simkaart de activatie kan verwerken. Als het goed is moet het nu lukken om met ##002# of ##21# verwijderen.
Hey top!!

Bedankt
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Frank #Benervoorjou
Howhow haha

Reageer