Skip to main content

Ik heb vorige week een abonnementverlenging afgesloten op een e-sim omdat mijn huidige simkaart niet meer werkt (geen interent en geen bereik). Nu kan ik zelf de e-simkaart niet activeren omdat ik geen bevestigings-sms kan ontvangen met mijn defecte simkaart. Ik heb zowel gisteren als vandaag via de chat geprobeerd contact op te nemen maar krijg steeds een chatbot te pakken die aangeeft dat er geen menselijke collega beschikbaar is. Aangezien ik de klantenservice dus ook niet kan bellen met mijn defecte simkaart loop ik vast. Kunnen jullie alsjeblieft mijn huidige of de nieuwe e-simkaart weer activeren, zodat ik weer bereikbaar ben? Ik ben nu al meer dan een week onbereikbaar...

Hoi ​@Agnes Admiraal  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Ik zie dat jij inmiddels de stappen uit de mail hebt doorlopen en het eSIM profiel op je telefoon hebt geinstalleerd. Mijn collega heeft je ook geholpen met het activeren van eSIM. Nog een hele mooie dag gewenst! 😊


Krijg deze sim niet gract


Goedemorgen ​@jmgkoumans  Lukt het activeren van jouw eSIM nog steeds niet? Jeetje wat balen zeg!  Neem contact op met onze klantenservice via: www.ben.nl/service/contact 


Reageer