Beantwoord

Kan geen verbinding maken

• 13 juli 2018
  • 12 reacties
  • 57 keer bekeken

7 juli heb ik een nieuwe telefoon met Ben abonnement aangeschaft. Hierbij kreeg ik een nieuwe sim-kaart en ik heb voor nummerbehoud gekozen.
Nu bijna een week later kan ik de telefoon nog altijd niet gebruiken omdat ik 'geen verbinding kan maken'.
Op het pasje van de sim-kaart staat dat deze voor 01.04.2018 gebruikt moet worden. Kan dit het probleem zijn? Of is er iets anders waardoor ik de telefoon niet kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Wietske 16 juli 2018, 10:54

Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Marlies! Begrijpelijk dat je niet kunt wachten om jouw nieuwe telefoon en abonnement te gaan gebruiken. Ik zie dat je bij je bestelling hebt aangegeven te willen overstappen met behoud van je telefoonnummer. Er is echter nog geen nummerbehoud aangevraagd waardoor het Ben abonnement nog niet is ingegaan. Nummerbehoud kan je aanvragen via deze link.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Marlies! Begrijpelijk dat je niet kunt wachten om jouw nieuwe telefoon en abonnement te gaan gebruiken. Ik zie dat je bij je bestelling hebt aangegeven te willen overstappen met behoud van je telefoonnummer. Er is echter nog geen nummerbehoud aangevraagd waardoor het Ben abonnement nog niet is ingegaan. Nummerbehoud kan je aanvragen via deze link.
Bedankt voor de informatie.
Ik moet het ordernummer opgeven; waar kan ik dat vinden?
Ah, gevonden :)
Als het goed is heb ik het nummerbehoud geregeld (in de winkel werd gezegd dat dit al geregeld was).
Hopelijk kan ik nu snel van mijn abonnement gebruik maken.
Reputatie 5
Badge +12
Yes! Ik zie nu inderdaad dat nummerbehoud wel is aangevraagd. Je ontvangt zo snel mogelijk een terugkoppeling per e-mail hierover wanneer wij een reactie van jouw huidige provider hebben ontvangen.
Is er al meer bekend over wanneer ik mijn telefoon kan gebruiken?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Marlies, ik zie inderdaad nog geen datum staan dat jouw nummer overgenomen mag gaan worden. Ik ga er naar laten kijken door onze technische afdeling. Zij zullen jouw zo snel mogelijk benaderen via de e-mail.
Twee dagen verder en nog steeds kan ik niets; is er al meer bekend? Het duurt allemaal wel erg lang...
Reputatie 5
Badge +7
Hi Marlies, ik zie dat je net een e-mail van ons hebt gekregen met de vraag of je ons het telefoonnummer en simkaarnummer dat op de Bensimkaart staat zou willen doorgeven. Dan kunnen we er verder mee aan de slag en ervoor zorgen dat jouw telefoonnummer snel overgenomen kan gaan worden. Je mag deze gegevens ook doorgeven via een privébericht.
Bedankt; ik heb een privébericht gestuurd.
Hopelijk hebben jullie nu alle benodigde informatie.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw gegevens ontvangen en deze doorgezet naar de juiste afdeling zodat nummerbehoud alsnog voor je kan worden aangevraagd. Jouw bestelling was namelijk niet helemaal compleet bij ons binnen gekomen, vandaar dat ik deze aanvullende gegevens alsnog nodig heb 🙂 Sorry voor het ongemak!
Bedankt. Enig idee hoe lang het nu nog gaat duren?
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan! Je zal vanaf nu binnen vijf werkdagen wat van ons horen.

Reageer