Beantwoord

Kan ik kosteloos een simkaart bij mijn verlenging ontvangen?

• 3 mei 2018
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht (samsung galaxy s9) en mijn abonnement bij jullie wederom verlengd.
Ik ben al langer klant bij jullie en heb dus een oude simkaart, die niet te verkleinen is naar een nano simkaart. (Zonder te knippen).
Voor mijn nieuwe toestel heb ik dus een andere simkaart nodig, hoe krijg ik deze zonder extra kosten?

met vriendelijke groet,
Karin
icon

Beste antwoord door Rox 4 mei 2018, 08:11

Goedemorgen Karin! Oeeeeh de Samsung S9, wat een súpermooi toestel is dat! Ik als opper Samsung fan kan niks anders doen dan jou complimenteren voor je goede smaak 😉 Wat supertof dat jij er weer voor hebt gekozen om gezellig bij ons te blijven #Benervoorjou Ik zie dat jouw huidige simkaart nog uit 2011 dateert... dat is voor een simkaart heeeel erg oud! Uiteraard ga ik er voor zorgen dat jij kosteloos een nieuwe simkaart ontvangt, voor dat ik deze naar je opstuur wil ik eerst weten of ik dit wel naar het juiste adres doe. Kloppen de adres gegevens op jouw IkBen pagina?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Karin! Oeeeeh de Samsung S9, wat een súpermooi toestel is dat! Ik als opper Samsung fan kan niks anders doen dan jou complimenteren voor je goede smaak 😉 Wat supertof dat jij er weer voor hebt gekozen om gezellig bij ons te blijven #Benervoorjou Ik zie dat jouw huidige simkaart nog uit 2011 dateert... dat is voor een simkaart heeeel erg oud! Uiteraard ga ik er voor zorgen dat jij kosteloos een nieuwe simkaart ontvangt, voor dat ik deze naar je opstuur wil ik eerst weten of ik dit wel naar het juiste adres doe. Kloppen de adres gegevens op jouw IkBen pagina?
Dank voor het snelle antwoord en voor de nieuwe sim-kaart!
Mijn adresgegevens kloppen op mijn IkBen pagina.
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Karin, het is mijn plezier #Benervoorjou de nieuwe simkaart is naar je onderweg. Als deze binnen is moet je hem nog even activeren, dit kan heel gemakkelijk zelf via IkBen, bij de simkaart ontvang je ook een brief waar dit in staat uitgelegd. Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem! Laat het mij hier weten en ik help je er mee verder 😃

Reageer