Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht (samsung galaxy s9) en mijn abonnement bij jullie wederom verlengd.
Ik ben al langer klant bij jullie en heb dus een oude simkaart, die niet te verkleinen is naar een nano simkaart. (Zonder te knippen).
Voor mijn nieuwe toestel heb ik dus een andere simkaart nodig, hoe krijg ik deze zonder extra kosten?
met vriendelijke groet,
Karin
icon
Beste antwoord door Rox 4 mei 2018, 08:11
Goedemorgen Karin! Oeeeeh de Samsung S9, wat een súpermooi toestel is dat! Ik als opper Samsung fan kan niks anders doen dan jou complimenteren voor je goede smaak 😉 Wat supertof dat jij er weer voor hebt gekozen om gezellig bij ons te blijven #Benervoorjou Ik zie dat jouw huidige simkaart nog uit 2011 dateert... dat is voor een simkaart heeeel erg oud! Uiteraard ga ik er voor zorgen dat jij kosteloos een nieuwe simkaart ontvangt, voor dat ik deze naar je opstuur wil ik eerst weten of ik dit wel naar het juiste adres doe. Kloppen de adres gegevens op jouw IkBen pagina?
Bekijk origineel