Beantwoord

Kan mijn nieuwe simkaart niet activeren

  • 10 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Hallo, mijn simkaart was gestolen en ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen. Ik heb momenteel geen Service en wanneer ik mijn simkaart wik activeren staat er bij mijn profiel dat dit niet kan. Wat moet ik nu doen om mijn simkaart te activeren?
gr hilda
icon

Beste antwoord door Wietske 10 augustus 2018, 13:08

Ik help je hier graag bij Hilda! Zou je mij hiervoor het 19-cijferige simkaartnummer van de nieuwe simkaart willen sturen? Dit kan ook door een privébericht te sturen via dit account.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ik help je hier graag bij Hilda! Zou je mij hiervoor het 19-cijferige simkaartnummer van de nieuwe simkaart willen sturen? Dit kan ook door een privébericht te sturen via dit account.

Reageer