Kan nieuwe simkaart (na verlenging) niet activeren

• 5 februari 2017
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Na mijn contractverlenging een nieuwe simkaart ontvangen van Ben. Hoe vaak ik ook probeer deze te activeren, ik krijg steeds op mijn scherm te zien "toets uw 19 cijferige nummer in".

De kaart wordt dus niet herkent. Het is nu inmiddels 4 dagen geleden en nog steeds niets!
(de klantenservice is alleen bereikbaar op maandag t/m vrijdag en vaak onbereikbaar).

Dit is echt waardeloos!!

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Claudia! Wat leuk dat je bij Ben hebt verlengd! 😃 Wat vreemd dat je de klantenservice zo moeilijk kan bereiken, de wachttijd is de afgelopen weken niet boven de 3 minuten geweest, maar ik help je graag via dit kanaal verder! Heb jij je verlenging via mijn eigen webshop besteld of via een extern verkooppunt?

Als mij via dit account jouw telefoonnummer, geboortedatum, adres en 19 cijferig icc nummer van de nieuwe simkaart wil sturen kan ik de kaart voor je activeren 🙂.
Hallo Roxanne,

Bedankt voor het snelle oplossen. Blijkbaar was de verlenging via mobiel.nl niet bij jullie terecht gekomen. Overigens heb ik ook vanochtend toch echt zeker 6 minuten in de wacht gestaan...
Reputatie 6
Badge +8
Goed om te lezen dat het is opgelost! Bedankt dat je ook doorgeeft dat je voor een langere periode in de wacht hebt gestaan, ik zal jouw feedback meenemen!