Kan nieuwe simkaart niet activeren

• 6 september 2016
  • 14 reacties
  • 198 keer bekeken

ik heb een nieuwe simkaart maar kan het niet activeren op de website want "Simkaart activeren niet beschikbaar". Ik heb mijn abonnement verlengd en de nieuwe simkaart vorige week donderdag ontvangen. Hoe activeer ik de nieuwe simkaart????

Dit topic is gesloten

14 reacties

Badge
Hoi frogpower,

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je mij in een privebericht jouw telefoonnummer, adresgegevens en geboortedatum door willen geven?
Ook graag jouw 19 cijferig ICC nummer.

Gr,
Amber
hallo ik kan helaas mijn simkaart niet activeren ben nu onbereikbaar wat niet de bedoeling is
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Ria, bedankt voor je bericht. Ik zie dat je hier ook een tweede topic over had geopend, om alle informatie via 1 topic te laten gaan heb ik die verwijderd. Ik zie dat jouw simkaart inmiddels actief is maar ik zie ook dat je vanmorgen contact hebt gehad om aan te geven dat je niet kan bellen of gebeld kan worden. Ik wil je vragen om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Ik hoor graag of je daar dezelfde problemen ondervindt.

Groetjes, Jolijn
Hallo, ik heb hetzelfde probleem.
ICC = 8931162111706487920

groet
Peter
Dit is het 1e scherm, en blijft nog steeds zo staan.
Ik heb helaas exact hetzelfde als in de bijlage van pcb_qualm hierboven. Zouden jullie mijn simkaart kunnen activeren? Hij is gewoon bezorgd en zit al in mn tel. Pincode werkte ook ok. Dank!

Edit: mijn bestelnummer is 333092673
Beste Moderators,

Donderdag de SIM ontvangen, volgens de site zou die dan direct (na ontvangst van mail) bereikbaar moeten zijn. Nu maandag en 2 berichten op het forum verder (nog geen reactie van moderators ontvangen) nog geen geen bereik. En de boodschap op het activeerscherm en hoofdscherm blijven hetzelfde.

Is wel aangegeven door de koerier dat het SIM is afgeleverd?

Zou graag vandaag nog willen kunnen beschikken over mijn werkende verbinding.

Bij voorbaat dank,
Peter.:?
Hallo moderators,

Zojuist berichtje ontvangen, en het werkt.

Dank jullie wel.

Groet
Peter
Heb ook bericht gehad en bij werkt t nu ook. Ik kan bellen. Dank!
Reputatie 3
Badge +1
Hallo, ik heb hetzelfde probleem.
ICC = 8931162111706487920

groet
Peter

Hoi Peter,

Ik zie dat jouw abonnement per 12-06 is ingegaan. Je simkaart is vanaf dat moment ook actief.
Werkt alles nu naar behoren?
Hallo Jeroen

Alles lijkt te werken

Groet
Peter
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb helaas exact hetzelfde als in de bijlage van pcb_qualm hierboven. Zouden jullie mijn simkaart kunnen activeren? Hij is gewoon bezorgd en zit al in mn tel. Pincode werkte ook ok. Dank!

Edit: mijn bestelnummer is 333092673

Hoi Max, inmiddels zie ik al dat het is gelukt en jij gebruik kunt maken van je abonnement bij ons. Als je nog problemen ervaart, laat mij dit dan gerust weten!
Ik heb ook het zelfde probleem. Mijn ordernummer is 333096148. Graag op korte termijn een reactie.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi kvdmast, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen. Ik help je hier graag verder mee. Zou je mij hiervoor via een PB in dit profiel ter controle je adresgegevens kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn