Beantwoord

Melding: "Sim-kaart niet ondersteund" op Samsug Galaxy A6 2018

• 24 juni 2018
  • 4 reacties
  • 11771 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik mijn nieuwe telefoon en simkaart van Ben binnen. Toen ik mijn simkaart in de telefoon plaatste werd er gevraagd naar mijn pincode. dit heb ik gedaan en de simkaart werd gewoon netjes ontgrendeld. Maar hierna kreeg ik de melding: "SIM-kaart niet ondersteund" van mijn telefoon. Ik heb de SIM-kaart meerdere keren uit mijn telefoon gehaald en weer teruggeplaatst en ook mijn telefoon een aantal keer herstart, zonder resultaat. Andere sim-kaart werkte wel in mijn telefoon. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Als ik probeer te bellen krijg ik de melding: "Niet aangemeld bij netwerk".

mvg
icon

Beste antwoord door Wietske 23 juli 2018, 15:10

Ik heb hier ook last van @Wietske. Mijn abonnement is per 18 juli ingegaan en ben nog niet aangemeld bij netwerk, zoals hierboven.

Ggroetjes
Sacha

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens! Ik zie dat jouw telefoonnummer naar ons toe wordt overgezet op 19 augustus. Tot die tijd kan je het abonnement bij jouw huidige provider blijven gebruiken. Zodra je telefoonnummer op 19 augustus volledig is overgezet dan ontvang je van ons een e-mail en kan je de Ben simkaart gaan gebruiken. Ik wens je alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Ik heb hier ook last van @Wietske. Mijn abonnement is per 18 juli ingegaan en ben nog niet aangemeld bij netwerk, zoals hierboven.

Ggroetjes
Sacha

Hi Sasha! Daar ga ik je verder mee helpen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum, postcode/huisnummer en het nummer van de simkaart?
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Zakaria, wat onhandig dat de Ben simkaart niet werkt in jouw telefoon! Heb je wel al een melding ontvangen dat jouw abonnement actief is? Daarvoor werkt de Ben simkaart namelijk niet. Mocht je willen dat ik met je mee kijk dan ontvang ik graag via dit account jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Reputatie 5
Badge +12

Ggroetjes
Sacha

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens! Ik zie dat jouw telefoonnummer naar ons toe wordt overgezet op 19 augustus. Tot die tijd kan je het abonnement bij jouw huidige provider blijven gebruiken. Zodra je telefoonnummer op 19 augustus volledig is overgezet dan ontvang je van ons een e-mail en kan je de Ben simkaart gaan gebruiken. Ik wens je alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement 😃

Ggroetjes
Sacha

Reageer