Beantwoord

Mijin nieuwe simcard werkt niet ( ook niet in andere toestellen )

  • 5 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 206 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Na invoering van mijn nieuwe Simcard kan ik niet meer bellen of gebeld worden.
Er verschijnt de melding "Geen service".
Bij informatie in diverse telefoonwinkels blijkt dat de nieue simcard niet werkt.
Wat kan ik nu doen ?
icon

Beste antwoord door Romy 7 oktober 2019, 14:57

Hi! Goed dat je contact opneemt. Je kunt jouw abonnement gaan gebruiken met jouw eigen nummer vanaf 04/11. Jouw eigen provider hanteert altijd een maand opzegtermijn. Tot die tijd kun je gebruik maken van je eigen nummer vanaf jouw oude provider. Ik zie dat je al was geholpen via de chat. Mocht je nog vragen hebben, kun je een berichtje achterlaten. Ik wens je een fijne dag toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Goed dat je contact opneemt. Je kunt jouw abonnement gaan gebruiken met jouw eigen nummer vanaf 04/11. Jouw eigen provider hanteert altijd een maand opzegtermijn. Tot die tijd kun je gebruik maken van je eigen nummer vanaf jouw oude provider. Ik zie dat je al was geholpen via de chat. Mocht je nog vragen hebben, kun je een berichtje achterlaten. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer