Mijn iPhone geeft de melding: 'Insert a valid SIM with no pin lock to activate Iphone'.

• 3 juli 2017
  • 1 reactie
  • 590 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon, een Iphone SE gekocht. Ik wil mijn oude simkaart (uit een Iphone 5C, waar ik een Ben-abonnement nog heb lopen) in mijn nieuwe toestel gaan gebruiken, maar het toestel geeft de volgende melding: 'Insert a valid SIM with no pin lock to activate Iphone'. Wat moet ik doen om de simkaart te laten werken in mijn nieuwe telefoon? Heb ik een nieuwe, vervangende simkaart nodig? Is deze dan wel unlocked?
Mijn telefoonnummer is 06-10296465

Jammer dat ik deze vraag niet per mail kan stellen, ik zie nergens een emailadres.
Ik stel deze vraag nu (via het forum) omdat ik maar liefst 45 minuten aan de telefoon in de wacht heb gestaan en vervolgens moest ophangen omdat ik weer aan het werk moest. Schandalig! Ik ben erg ontevreden over de klantenservice van Ben... Zodra mijn abonnement verloopt Ben ik weg bij Ben.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi helenvandenberg! Een nieuwe telefoon is altijd leuk! Sorry dat je Ben zo moeilijk te pakken krijgt. Het is momenteel erg druk. Je kunt een email sturen door het contact formulier op je persoonlijke IkBen pagina in te vullen.

Ik ben zelf een Samsug gebruiker dus mijn kennis over iPhones is erg beperkt, ik heb daarom de hulp ingeschakeld van een iPhone expert hier op de vloer. Hij geeft aan dat het probleem opgelost zou moeten zijn als je je simkaart even uit de telefoon haalt en er opnieuw in stopt of als je je telefoon verbind met iTunes via de computer.

Reageer