Mijn SIM-Only sim kaart is geleverd, maar niet geactiveerd

• 7 februari 2017
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb al geruime tijd een SIM-kaart ontvangen, maar de activatie loopt niet door helaas. Het gaat om een SIM-Only abonnement.

De bestelstatus blijft hangen op ´De bestelling is bekend bij de bezorger´ - de optie ´Bestelling bezorgd´ blijft grijs.

Na 1 bericht via Twitter, en 1x het contactformulier is dit poging 3 om te activeren. Mijn beeld is dat ik zelf niet kan activeren via ´Ik.Ben´.

Kunnen jullie helpen mijn abonnement te activeren?

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, bedankt voor je bericht op het forum! Ik wil je graag een warm welkom wensen maar daarvoor zou je wel het abonnement in gebruik moeten gaan nemen natuurlijk 🙂 Graag wil ik je verder helpen om te zorgen dat je het abonnement in gebruik kan gaan nemen. Zoals je zelf aangeeft blijft de bestelling staan op 'bekend bij de bezorger'.

Samen met jou hoop ik de bestelling een zetje te kunnen geven. Zou je een bericht willen sturen naar dit account met het mobiele nummer en simkaartnummer die op de simkaart staat die je hebt ontvangen? Wil je dan gelijk aangeven op welke datum je de simkaart hebt ontvangen? Dan ga ik aan het werk voor je.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gegevens! Ik zal dit verder voor je gaan doorzetten om te zorgen dat je zo snel mogelijk gebruik kan gaan maken van het Ben abonnement. Zodra er meer informatie is zal je een e-mail krijgen. Sorry voor het ongemak.