Mijn simkaart in niet geactiveerd na aflevering

  • 3 februari 2017
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb recent een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. De simkaart hiervoor is afgelopen dinsdag al aangekomen, maar op de site staat deze nog als niet bezorgd vermeld, waardoor hij ook nog niet geactiveerd is. Ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen.

Ordernummer: 332808297

Bij voorbaat dank.

Dit topic is gesloten

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Jolien, wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij Ben! Het lijkt erop dat de gegevens van jouw simkaart nog niet goed zijn doorgezet in de bestelling. Dit los ik graag handmatig voor je op. Zou je mij hiervoor via een PB in dit profiel je postcode + huisnummer en geboortedatum kunnen sturen? Ook hoor ik graag via die weg wat het telefoonnummer en simkaartnummer is van de simkaart die je hebt ontvangen.

Groetjes, Jolijn
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het sturen van je gegevens, Jolien. Ik zie dat ik inderdaad geen terugkoppeling van de bezorger heb ontvangen. Ik heb de gegevens doorgezet zodat dit handmatig voor je kan worden toegevoegd aan je klantkaart.
Reputatie 7
Badge +7
Graag gedaan, Jolien! Zodra het is verwerkt zal ik je hierover per mail informeren.
Top! Bedankt!