Beantwoord

Mijn simkaart is nog niet geactiveerd

  • 31 December 2018
  • 7 reacties
  • 271 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 7 reacties
Ik heb namelijk simkaart besteld en ik kreeg hem in maand november, ik zou een mail krijgen als mijn simkaart geactiveerd zou worden en tot op de dag van vandaag is mijn ben simkaart nog steeds niet geactiveerd! Iemand een idee hoe het kan !
icon

Beste antwoord door Romy 31 December 2018, 14:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag toe!
Hi Romy

mijn simkaart is geactiveerd ik had mijn telefoon uitgezet en mijn simkaart opnieuw erin gedaan! En het is gelukt
hartstikke bedankt
Reputatie 5
Badge +9
Dat maakt niets uit, ja het wordt vanzelf geactiveerd. Probeer de Ben simkaart anders even opnieuw te plaatsen en je toestel te herstarten. Laat je me even weten of dit heeft gewerkt?
sorry dat ik nogmaals zoveel vraagt, maar word het van zelf geactiveerd ! Want ik kan als nog niet gebeld worden en bellen !

Groetjes felicity
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt. Je kunt vandaag jouw Ben simkaart met het telefoonnummer wat daarop vermeld wordt gaan gebruiken. Ik wens je een fijne dag toe!
Hi Romy, oh hartstikke bedankt dan ga ik meteen even kijken. Ik had trouwens nog een vraag ik wou toen der tijd mijn oude nummer behouden maar kan ik dat nog veranderen dat ik nieuwe nummer kan krijgen ?

Groetjes Felicity
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb het meteen voor je nagekeken. Je hebt een bestelling geplaatst met nummerbehoud. Echter heb je jouw nummerbehoud nog niet aangevraagd waardoor het abonnement nog niet actief is geworden. Je kunt dit afmaken in jouw ik-Ben omgeving. Gaat dit zo lukken?
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe! 🙂

Reageer