Beantwoord

Mijn simkaart is te groot

• 10 november 2018
  • 8 reacties
  • 256 keer bekeken

Ik heb een telefoon gekregen maar mijn simkaart is te groot. Nu lees ik dat een kleinere simkaart voor abonnees 10 euro kost. Ik vind dat erg veel. Ik ben al veel jaren abonnee en raad tot nu toe Ben aan bij vrienden. Maar mijn zoon betaalde bij een andere provider voor een kleinere simkaart niets extra.
Ben, dit vind ik niet klantvriendelijk.

Groet,
Aleid
icon

Beste antwoord door Wietske 12 november 2018, 09:03

Hoi Aleid, logisch dat je een passende simkaart nodig hebt om gebruik te kunnen maken van ons Ben abonnement! Wanneer de simkaart te groot is dan kan je, als het goed is, een kleiner formaat uit de simkaart drukken omdat wij al een aantal jaren trio-simkaarten versturen. Heb je dit al gecontroleerd? Wanneer je nog geen trio-simkaart hebt dan kan ik je éénmalig kosteloos een nieuwe simkaart toesturen. Houd je mij op de hoogte?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Aleid, logisch dat je een passende simkaart nodig hebt om gebruik te kunnen maken van ons Ben abonnement! Wanneer de simkaart te groot is dan kan je, als het goed is, een kleiner formaat uit de simkaart drukken omdat wij al een aantal jaren trio-simkaarten versturen. Heb je dit al gecontroleerd? Wanneer je nog geen trio-simkaart hebt dan kan ik je éénmalig kosteloos een nieuwe simkaart toesturen. Houd je mij op de hoogte?
Hallo Wietske,
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik heb nog geen triosimkaart. Ik ben al heel wat jaren Ben-abonnee maar kan me niet herinneren dat ik afgelopen jaren een triosimkaart heb ontvangen. Zou je me die kunnen toesturen? Moet ik dat ergens aanvragen?
Bedankt alvast!
Reputatie 3
Badge +2
Hi Aleid, ik heb de nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Morgen zal deze worden bezorgd bij de bezorger. Vergeet de simkaart niet te activeren zodra je hem hebt ontvangen.
Hartelijk bedankt,

Aleid
Ik heb vandaag mijn telefoon ontvangen en ben op al langer klant bij Ben. Mijn simkaart past ook niet en kan het niet uitduwen.
Reputatie 5
Badge +7
Hi jschroeders, ik zie inderdaad dat je al een hele tijd bij ons bent! Ik heb een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan. Deze kun je morgen in de brievenbus verwachten.
Ik heb hetzelfde probleem.. en vind ook 10 euro teveel.. Ik ben ook al een tijdje lid bij jullie. Zou ik ook een nieuwe simkaart mogen ontvangen?
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb hetzelfde probleem.. en vind ook 10 euro teveel.. Ik ben ook al een tijdje lid bij jullie. Zou ik ook een nieuwe simkaart mogen ontvangen?

Ik heb je een nieuwe simkaart verstuurd! 🙂

Reageer