Beantwoord

Mijn telefoon zit vast in een PIN-loop.

  • 14 september 2018
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Hoi,

Ik heb net een nieuwe HUAWEI Smart. Hij viel uit en moest opnieuw de pincode invoeren. Ik had een nieuwe simkaart aangevraagd en dus de pincode vanaf het kaartje ingevoerd. Nu zegt hij steeds na invoeren ''Voer pincode in na opnieuw opstarten'' en dit blijft hij doen. Ook na het herhaaldelijk foute pincodes + PUK code invoeren... Kan iemand helpen, heeeeel vervelend en geen idee wat ik moet. SIM is volgens Mijn Ben niet geblokkeerd.

Ben
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 15 september 2018, 08:05

Verwijder eens de simkaart. Wordt dan de pincode gevraagd bij het opstarten?

Wanneer je de simkaart verwijderd en opnieuw plaatst vraagt de telefoon dan ook telkens weer de pincode? Misschien zit de simkaart niet helemaal goed. Alleen bij het opstarten zou de pincode gevraagd moeten worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Verwijder eens de simkaart. Wordt dan de pincode gevraagd bij het opstarten?

Wanneer je de simkaart verwijderd en opnieuw plaatst vraagt de telefoon dan ook telkens weer de pincode? Misschien zit de simkaart niet helemaal goed. Alleen bij het opstarten zou de pincode gevraagd moeten worden.

Reageer