Beantwoord

Mobiel netwerk niet beschikbaar

  • 5 september 2018
  • 3 reacties
  • 252 keer bekeken

gister is mijn vervangende sjmkaart binnen gekomen en deze heb ik meteen geactiveerd maar na een dag wachten en een aantal ker mijn telfoon uit en aan gedaan te hebben doet mijn mobiel netwerk het nog steeds niet
hoe kan dit?

groeten Lars
icon

Beste antwoord door Shanna 5 september 2018, 12:39

Hoi Lars! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je vervangende simkaart. Ik kijk graag voor je na hoe dat zit. Kan je mij daarvoor in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer doorgeven?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Lars! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je vervangende simkaart. Ik kijk graag voor je na hoe dat zit. Kan je mij daarvoor in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer doorgeven?
hij doet het alweer na 20x uit en aan zetten. alleen wel jammer van de vang van zaken.

groeten Lars
Reputatie 3
Badge +2
Er zit momenteel inderdaad soms een vertraging in het activeren van de vervangende simkaarten. Excuses voor het ongemak.

Reageer