Beantwoord

Moet ik de nieuwe simkaart activeren die ik bij mijn verlenging heb gehad?

• 4 februari 2017
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Hoi Ben,
Ik heb mijn abonnement verlengd en een nieuwe simkaart gekregen.
Mijn oude simkaart werkt nu gewoon nog. Het abonnement start 1-5-2017.
Is het verplicht om de nieuwe simkaart te gebruiken? Zo ja, vanaf wanneer?
Met vriendelijke groet,

Iris
icon

Beste antwoord door Rox 4 februari 2017, 15:11

Hoi Iris, wat super leuk om te lezen dat je hebt verlengt! 😃 Ben stuurt altijd uit voorzorg een nieuwe simkaart mee, dit om dat niet alle toestellen hetzelfde simkaart formaat hanteren. Past jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon? Dan mag je deze gewoon blijven gebruiken. Past je huidige simkaart niet dan kan ik de nieuwe simkaart voor je activeren. Dan word jouw telefoonnummer en je bundels aan de nieuwe kaart gekoppeld.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Iris, wat super leuk om te lezen dat je hebt verlengt! 😃 Ben stuurt altijd uit voorzorg een nieuwe simkaart mee, dit om dat niet alle toestellen hetzelfde simkaart formaat hanteren. Past jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon? Dan mag je deze gewoon blijven gebruiken. Past je huidige simkaart niet dan kan ik de nieuwe simkaart voor je activeren. Dan word jouw telefoonnummer en je bundels aan de nieuwe kaart gekoppeld.
Hoi Roxanne,
Bedankt voor je snelle reactie. Handig zo'n forum.
Oke mijn oude sim past in mijn nieuwe telefoon dus dan blijf ik die gewoon gebruiken.
Groetjes Iris
Reputatie 7
Badge +7
Handig he! 😃 Fijn dat je simkaart past. Dan kun je de nieuwe simkaart gewoon lekker in de kast leggen en je nieuwe telefoon gaan gebruiken. 😉 Heel veel plezier!

Reageer