Beantwoord

Nano simkaart nodig

• 25 februari 2018
  • 1 reactie
  • 226 keer bekeken

Beste Ben,

Ik ben al jaren klant bij jullie. Daardoor heb ik een dusdanig oude simkaart, waarbij ik hem niet uit kan drukken tot een nano simkaart. Welke ik wel nodig heb voor mijn nieuwe mobiel. Op jullie site lees ik het volgende: "Heb je je abonnement verlengd met mobiele telefoon? Als je volgens mijn gegevens nu nog gebruik maakt van een simkaart welke niet passend te maken is voor je nieuwe telefoon, ontvang je bij het afleveren van je bestelling een nieuwe (3-in-1) simkaart die je passend kan maken voor je nieuwe mobiele telefoon."
Graag zou ik ook een (gratis) nieuwe simkaart willen ontvangen, aangezien die van mij "oud" is.
Ik hoor graag van jullie of dit mogelijk is.

Groetjes,
Shelley
icon

Beste antwoord door Rox 26 februari 2018, 10:19

Hoi Shelley! Wat supertof dat je hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven en je abonnement hebt verlengd! Ik kan me goed voorstellen dat je er behoorlijk van baalt dat jij geen nieuwe simkaart bij je nieuwe telefoon hebt ontvangen. Je kunt hierover het beste even bellen of contact opnemen via Facebook, Twitter of het contactformulier. Op die manier kan er een nieuwe simkaart naar je verstuurd worden.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Shelley! Wat supertof dat je hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven en je abonnement hebt verlengd! Ik kan me goed voorstellen dat je er behoorlijk van baalt dat jij geen nieuwe simkaart bij je nieuwe telefoon hebt ontvangen. Je kunt hierover het beste even bellen of contact opnemen via Facebook, Twitter of het contactformulier. Op die manier kan er een nieuwe simkaart naar je verstuurd worden.