Nano simkaart nodig

• 9 april 2018
  • 11 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd en een andere mobiele telefoon uitgekozen. Ik heb een mail gehad, waarin oa wordt aangegeven dat de huidige simkaart in de mobiele telefoon zou moeten passen of dat deze uitgedrukt kan worden.

Vandaag is mijn nieuwe mobiele telefoon bezorgd en hier moet een nano simkaart in. Ik heb een micro simkaart en deze kan niet uitgedrukt worden naar nano formaat. Zou ik alsnog een nano simkaart toegestuurd kunnen krijgen?

Het betreft ordernummer: 334023909.

Met vriendelijke groet,
Annemarijn

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Aaah helemaal super 😃 Met zo een bericht begin ik mijn vrijdag graag! Heeeel veel plezier met jouw nieuwe telefoon en Ben abonnement en ik hoop dat je dit weekend lekker van de zon kunt genieten.
Fijn weekend, alles opgelost dus kun je nu lekker naar huis en genieten van de zon hahahhaah
Reputatie 7
Badge +7
Aaah helemaal super 😃 Met zo een bericht begin ik mijn vrijdag graag! Heeeel veel plezier met jouw nieuwe telefoon en Ben abonnement en ik hoop dat je dit weekend lekker van de zon kunt genieten.
Reputatie 6
Badge +3
Hi Rox, alles werkt naar behoren!

Bedankt!

Blij dat je blij BEN
Hi Rox, alles werkt naar behoren!

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Annemarijn! Ik zie dat jij je nieuwe simkaart in goede orde hebt ontvangen en in gebruik hebt. Mooi! Werkt alles helemaal naar behoren? #Benbenieuwd
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Annemarijn 😃 #Benervoorjou
Super en bedankt voor de snelle afhandeling!
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah dat verklaard het! Een simkaart uit 2016 kan inderdaad niet meer geactiveerd worden. Ik heb de mislukte activatie uit het systeem gehaald en een nieuwe simkaart naar je op de post gedaan, per email ontvang je hier nog een bevestiging over 🙂
Goedemorgen Rox,

Dat was een oude simkaart die ik nooit heb gebruikt, omdat de simkaart die ik toen gebruikte nog gewoon in mijn huidige mobiele telefoon paste (bij het verlengen van mijn abonnement 2 jaar geleden). Dacht dat deze geactiveerd kon worden worden, maar daar is hij denk ik te oud voor. Hoop dat het zo duidelijk is :)

Met vriendelijke groet,
Annemarijn
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Annemarijn, ik kan me goed voorstellen dat je staat te springen om met je nieuwe telefoon aan de slag te gaan en help je hier daarom graag verder mee! Ik zie dat jij gister om 15:36 hebt geprobeerd via jouw IkBen pagina een nieuwe simkaart te activeren, deze activatie is vastgelopen. Welke simkaart heb jij geprobeerd te activeren?
Reputatie 6
Badge +3
Dat moet goed gaan komen, alvast veel plezier met je nieuwe telefoon!

Reageer