Beantwoord

Nanosim activeren

• 5 november 2018
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik heb een nieuwe mobiel + ben nanosim gekocht, echter kan ik mijn nieuwe simkaart nog niet activeren. Wanneer kan dit wel? Mijn mobiel en nanosim zijn gisteren binnen gekomen.

Mvg,
Sterre Kuipers
icon

Beste antwoord door Wietske 5 november 2018, 14:20

Ik heb het nieuwe simkaartnummer inmiddels van je mogen ontvangen. De simkaart is bij deze geactiveerd 😃 Mocht deze al in het toestel zitten dan wil ik je vragen om jouw toestel te herstarten. Dan zal je zien dat de simkaart werkt. Ik wens je heel veel plezier toe met jouw nieuwe telefoon!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Sterre, klopt het dat je de simkaart niet van ons hebt gehad maar van een dealer? Deze kan je namelijk niet zelf activeren. Dit kan je wel laten doen via een dealer of door mij een privéberichtje te sturen via het Moderate account met daarin het simkaartnummer van de nieuwe simkaart.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb het nieuwe simkaartnummer inmiddels van je mogen ontvangen. De simkaart is bij deze geactiveerd 😃 Mocht deze al in het toestel zitten dan wil ik je vragen om jouw toestel te herstarten. Dan zal je zien dat de simkaart werkt. Ik wens je heel veel plezier toe met jouw nieuwe telefoon!

Reageer