Beantwoord

Netwerk geeft alleen noodoproepen maar wel bereik

• 21 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 269 keer bekeken

Laatste tijd vaak last van het feit dat ik gewoon bereik heb volgens mijn telefoon alleen noodoproepen heb. Dit is vervolgens alleen op te lossen door telefoon S7 opnieuw op te starten.

Op forum T-Mobile gelezen dat dit kan komen door gebruik van verouderde SIM kaart. Ben benieuwd wat we hier aan kunnen doen zodat telefoon weer normaal te gebruiken is.
icon

Beste antwoord door Romy 22 oktober 2018, 12:41

Heb in andere toestellen zelfde prpbleem.getest met een andere s7 en een s6 edge. Het probleem instaat als bereik even is weg geweest. Vervolgens is metertje van bereik wel 2 streepjes

Bedankt voor jouw informatie. Ik zie dat je deze simkaart al 7 jaar hebt gebruikt! Het kan komen door slijtage. Ik heb je kosteloos een simkaart verzonden. Als TNT meewerkt, heb je deze morgen nog in huis!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Laatste tijd vaak last van het feit dat ik gewoon bereik heb volgens mijn telefoon alleen noodoproepen heb. Dit is vervolgens alleen op te lossen door telefoon S7 opnieuw op te starten.

Op forum T-Mobile gelezen dat dit kan komen door gebruik van verouderde SIM kaart. Ben benieuwd wat we hier aan kunnen doen zodat telefoon weer normaal te gebruiken is.

Hi rvdbrule. Ik kan me voorstellen dat je graag volledig gebruik wilt maken van jouw Ben abonnement. Kun je eens kijken of de simkaart wel werkt in een ander toestel?
Heb in andere toestellen zelfde prpbleem.getest met een andere s7 en een s6 edge. Het probleem instaat als bereik even is weg geweest. Vervolgens is metertje van bereik wel 2 streepjes
Reputatie 5
Badge +6

Bedankt voor jouw informatie. Ik zie dat je deze simkaart al 7 jaar hebt gebruikt! Het kan komen door slijtage. Ik heb je kosteloos een simkaart verzonden. Als TNT meewerkt, heb je deze morgen nog in huis!
Helemaal super. Dank je wel.
Ben ik blij mee 😉
Reputatie 5
Badge +6
Helemaal super. Dank je wel.
Ben ik blij mee ;-)

Graag gedaan! 🙂
Helaas is de kaart nog niet aangekomen. Zag wel dat was verzonden naar mijn oude adres maar ook daar zeggen ze niets te hebben ontvangen. Ben ik vandaag langs geweest.

Hen inmiddels adres wel aangepast in mijn account. hier zag ik namelijk dat het daar waarschijnlijk niey goed gegaan was.
Reputatie 5
Badge +12
Opes, dat is inderdaad niet bepaald handig! Ik zal een nieuwe simkaart naar je opsturen, deze keer naar het juiste adres 😉. Vergeet je niet om de simkaart te activeren na ontvangst?
Heb de nieuwe kaart ontvangen en in gebruik. Als het probleem blijft laat ik mij weer horen. Bedankt voor de hulp
Reputatie 5
Badge +12
Top! Houd ons op de hoogte 😃

Reageer