Beantwoord

NFC Simkaarten

• 10 januari 2018
  • 1 reactie
  • 381 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik zou heel graag bij Ben klant blijven EN een NFC-simkaart hebben. Ik lees in het forum dat Ben dit niet aanbiedt en dat dit een bewuste keuze is omdat Ben een budget-aanbieder is. Juist omdat ik van goedkoop houd, heb ik ook een goedkope telefoon waar geen NFC in zit en zou een NFC simkaart voor mij ideaal zijn.

Een aanbieder als bijvoorbeeld Simyo (toch ook budget!) biedt al sinds begin 2016 standaard NFC-simkaarten aan aan alle klanten. Zou het niet een idee zijn dat Ben voor die klanten die dat graag willen tegen een extra vergoeding van bijv 5 of 10 euro wel NFC aan gaat bieden? Er lijkt echt vraag naar onder jullie klanten.
icon

Beste antwoord door Rox 10 januari 2018, 14:52

Hoi EvdS! Tof om te lezen dat je de tijd neemt om met ons mee te denken en je feedback met ons te delen #Benblijmetjou Ik kan me goed voorstellen dat de behoefte aan NFC in de simkaart groot is, we regelen tegenwoordig immers alles via onze telefoon. We geven de wensen van onze klanten altijd door, zodat Ben weet waar de behoefte ligt dus wie weet bieden we binnenkort ook NFC simkaarten aan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi EvdS! Tof om te lezen dat je de tijd neemt om met ons mee te denken en je feedback met ons te delen #Benblijmetjou Ik kan me goed voorstellen dat de behoefte aan NFC in de simkaart groot is, we regelen tegenwoordig immers alles via onze telefoon. We geven de wensen van onze klanten altijd door, zodat Ben weet waar de behoefte ligt dus wie weet bieden we binnenkort ook NFC simkaarten aan.

Reageer