Beantwoord

nieuw abonnement 21-12

• 27 december 2018
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

per 21-12 is mijn nieuwe abonnement met nummer behoud ingegaan, echter ik heb nog steeds geen nieuwe Simkaart van jullie ontvangen. Hierdoor ben ik al een week niet telefonisch bereikbaar, maar draag daarvoor wel de kosten ??????? Graag ontvang z.s.m. een antwoordt van jullie op dit probleem.

Tevens mijn vraag waarom sturen julie pas een nieuwe simkaart op het moment dat het abonnement ingaat en niet bijvoorbeeld 1 week voor ingang van het nieuwe abonnement, onvoorstelbaar deze service?????
icon

Beste antwoord door Romy 28 december 2018, 11:25

Hi! Wat leuk dat je bent overgestapt naar Ben, minder leuk dat de overstap niet geheel soepel verloopt. Ik heb dit even voor je nagekeken, maar er schijnt wel een simkaart te zijn verzonden. Weet je zeker dat je geen blauwe enveloppe over het hoofd hebt gezien?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat leuk dat je bent overgestapt naar Ben, minder leuk dat de overstap niet geheel soepel verloopt. Ik heb dit even voor je nagekeken, maar er schijnt wel een simkaart te zijn verzonden. Weet je zeker dat je geen blauwe enveloppe over het hoofd hebt gezien?

Reageer