Beantwoord

Nieuw abonnement gaat per 1 januari in, nu wel al de simkaart ontvangen

• 14 september 2017
  • 1 reactie
  • 268 keer bekeken

Hallo meneer/mevrouw,

Vandaag heb ik mijn nieuwe toestel ontvangen. Mijn nieuwe abonnement gaat in per 1 januari 2018. Tot dat ogenblik hou ik nog mijn huidige abonnement. Moet ik deze simkaart al activeren, of kan ik daarmee wachten tot 1 januari 2018? Of kan ik deze simkaart nu al gebruiken voor mijn huidige abonnement?

Mijn gegevens zijn

D.C. Wubs
[edit]
T. [edit]
E. [edit]
IBAN [edit]

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Rox 14 september 2017, 15:14

Hoi Christaan! Wat súperleuk dat jij je Ben abonnement hebt verlengd! Om te beginnen heb ik jouw privégegevens uit je bericht verwijderd. Het is tegen de huisregels om jouw gegevens zo open en bloot op het forum neer te zetten waar iedereen het kan lezen.

De nieuwe simkaart die jij bij je toestel ontvangt is enkel uit voorzorg omdat niet alle toestellen hetzelfde simkaart formaat hanteren. Als jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon past kun je die gewoon blijven gebruiken. Past hij niet? Dan moeten we de nieuwe activeren. Dit heeft verder geen invloed op je verlenging deze zal gewoon 1 januari ingaan, ongeacht welke simkaart je gebruikt 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Christaan! Wat súperleuk dat jij je Ben abonnement hebt verlengd! Om te beginnen heb ik jouw privégegevens uit je bericht verwijderd. Het is tegen de huisregels om jouw gegevens zo open en bloot op het forum neer te zetten waar iedereen het kan lezen.

De nieuwe simkaart die jij bij je toestel ontvangt is enkel uit voorzorg omdat niet alle toestellen hetzelfde simkaart formaat hanteren. Als jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon past kun je die gewoon blijven gebruiken. Past hij niet? Dan moeten we de nieuwe activeren. Dit heeft verder geen invloed op je verlenging deze zal gewoon 1 januari ingaan, ongeacht welke simkaart je gebruikt 😉

Reageer