Beantwoord

Nieuwe sim - geen netwerk verbinding / bellen

  • 2 juli 2018
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon en simkaart. Helaas krijg ik geen verbinding met een netwerk en kan ik ook niet bellen. Wanneer ik netwerkverbinding probeer te maken met Ben NL dan geeft de telefoon aan dat dit niet mogelijk is. Hopelijk kunnen jullie mij helpen
icon

Beste antwoord door Wietske 3 juli 2018, 12:31

Goed dat je dit aangeeft Elke! Ik zie dat jouw vervangende simkaart nog niet geactiveerd is. Vandaar dat deze nog geen verbinding maakte met het netwerk. Dit is inmiddels telefonisch gedaan door de klantenservice. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het dan even weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je dit aangeeft Elke! Ik zie dat jouw vervangende simkaart nog niet geactiveerd is. Vandaar dat deze nog geen verbinding maakte met het netwerk. Dit is inmiddels telefonisch gedaan door de klantenservice. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het dan even weten.

Reageer