Nieuwe simkaart activeren

• 24 juli 2017
  • 4 reacties
  • 4039 keer bekeken

Hallo,

ik heb sinds vrijdag een nieuwe simkaart. Echter kan ik deze niet activeren en dus niet gebruiken. Op de website staat dat de simkaart een dag na levering geactiveerd kan worden. Bij mij lukt dit dus niet. Er staat op mijn inlogpagina dat ik de simkaart niet kan activeren. Waarom niet? We zijn inmiddels drie dagen verder. Graag snel hulp. Want nu zit ik zonder nieuwe simkaart.

Met vriendelijke groet,
Sanne Bijzeit

Dit topic is gesloten

4 reacties

Hi Sanne, hier exact hetzelfde en meer mensen op het forum 😞 wachttijd helpdesk echt bizar lang EN duur. Wachten tot iemand eindelijk onze forum posts gaat lezen en er iets mee gaat doen.
Ook hier hetzelfde probleem. En geen antwoord v Ben.
Hetzelfde hier, BEN WORDT EENS WAKKER!!!!!!!!!
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Sanne Bijzeit, inmiddels zie ik dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!

wvangils en trfotografie, bij jullie zijn de bestellingen inmiddels geactiveerd. Veel plezier van je Ben abonnement!

zeepaardje_63, bij jou zie ik dat het waarschijnlijk gaat om het activeren van een vervangende simkaart. Hoe dit in zijn werk gaat lees je hier.

Hebben jullie nog vragen, stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Bij deze zal ik het topic sluiten. Een fijn weekend!