Beantwoord

nieuwe simkaart activeren lukt niet.

  • 31 August 2019
  • 3 reacties
  • 331 keer bekeken

Goedemiddag,
Ddonderdag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen en daar moest een nano simkaart in dus een nieuwe besteld en gister binnen maar wat ik ook doe alle stappen gevolgd de nieuwe simkaart activeren lukt niet.
Wat kan of moet ik doen?
Groet Ilse.
icon

Beste antwoord door Merve 3 September 2019, 09:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Fijn dat het is gelukt! Ik wens je een mooie dag toe.
Hoi Ilse! Ik zie dat de simkaart actief is. Kun je het al gebruiken?

Hallo,
Iinmiddels is het gelukt.
STom van mij die andere was natuurlijk nog actief ivm het overzetten van de gegevens. Maar hij doet het. Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Ilse! Ik zie dat de simkaart actief is. Kun je het al gebruiken?

Reageer