Beantwoord

NIeuwe simkaart bij verkeerde abonnement

• 11 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik had een nieuwe (kleinere) simkaart nodig voor mijn nieuwe telefoon. Nu heb ik de nieuwe simkaart per ongeluk aangevraagd via een Mijn Ben account dat is gekoppeld aan een ander nummer. Is het mogelijk om de simkaart te activeren voor een ander nummer dan waarop ik hem besteld heb?

(Als ik hem zelf wil activeren via Mijn Ben dan lukt dit alleen via het account waarop ik deze heb besteld).
icon

Beste antwoord door Jill 13 augustus 2018, 10:58

Hi Liesbethdewith, Ai helaas is het niet mogelijk om de simkaart te activeren voor een ander telefoonnummer. Als je mij de laatste twee cijfers van het nummer stuurt waar de simkaart voor besteld moest worden dan stuur ik er een naar je toe.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Liesbethdewith, Ai helaas is het niet mogelijk om de simkaart te activeren voor een ander telefoonnummer. Als je mij de laatste twee cijfers van het nummer stuurt waar de simkaart voor besteld moest worden dan stuur ik er een naar je toe.
Hoi Jill, bedankt voor je antwoord. De laatste 2 cijfers van het nummer waar de simkaart voor besteld moest worden zijn: 81.
Reputatie 5
Badge +12
Er komt een nieuwe simkaart voor je aan. Deze ontvang je binnen 1 tot 5 werkdagen 🙂

Reageer