Beantwoord

Nieuwe simkaart, dag te laat, enveloppe al geopend

  • 21 juni 2018
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo,

Vandaag kreeg ik, een dag te laat, mijn nieuwe simkaart binnen. De enveloppe waar deze in zat was al geopend. Nu wil ik natuurlijk niet dat mijn simkaart gehackt of gekloond is. Kunnen jullie mij helpen een nieuwe simkaart te bestellen? In mijn bestelomgeving is dat nu niet mogelijk (omdat ik de huidige al besteld heb).

Groeten,

Niek
icon

Beste antwoord door Wietske 22 juni 2018, 11:51

Jeetje Niek, ik kan mij zeker voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt om een simkaart te gebruiken die komt uit een enveloppe die al geopend is! Ik zal ervoor zorgen dat je een nieuwe simkaart ontvangt van ons.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Jeetje Niek, ik kan mij zeker voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt om een simkaart te gebruiken die komt uit een enveloppe die al geopend is! Ik zal ervoor zorgen dat je een nieuwe simkaart ontvangt van ons.
Kijk, dat is nou helemaal top! Thanks Wietske!
Reputatie 5
Badge +12
Geen enkel probleem! Met een beetje geluk (afhankelijk van PostNL) heb je 'm morgen al in huis 😃

Reageer