Nieuwe simkaart geactiveerd maar geen service

  • 30 april 2017
  • 3 reacties
  • 600 keer bekeken

Ik heb mijn nieuwe simkaart een uur of 2 geleden geactiveerd via de website. Echter blijft mijn telefoon de melding "Geen service" geven. De telefoon is al verscheidene keren uit geweest, maar dat lijkt niet te helpen.

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Plonie, sorry voor mijn late reactie! Klopt het dat het inmiddels lukt om de simkaart in gebruik te nemen? 🙂 Op jouw klantkaart zie ik namelijk dat bellen is gelukt. Mocht je nog problemen ervaren, geef dit aan! Dan help ik je natuurlijk graag verder.
Beste Angelique,

Klopt, de simkaart is deze ochtend gaan werken. Het activeren zal wel wat vertraging hebben gehad. Bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Plonie
Reputatie 4
Badge +6
Fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt, Plonie! Ik zal dan hierbij dit topic sluiten.

Groetjes, Jolijn