Beantwoord

Nieuwe simkaart geen service

• 30 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 211 keer bekeken

Ik heb sinds 29 augustus een nieuw abonnement. simkaart ontvangen en op 29 Augustus bericht ontvangen van Ben dat abonnement actief is. Mijn mobiel geeft nog steeds aan dat er geen service is. Van alles geprobeerd. Toestel opnieuw opgestart, mobiele netwerk instellingen hersteld en simkaart in ander toestel gedaan. Niets helpt. Het lijkt erop dat de SIM kaart nog steeds niet geactiveerd is. Heeft iemand de oplossing? Vincent

ordernummer 3274261385
tell nummer [edit: telefoonnummer verwijderd]
staat op naam R.R. smidt
icon

Beste antwoord door Shanna 31 augustus 2018, 11:23

Hoi vincentsmidt, wat leuk dat je voor Ben hebt gekozen! Ik zie inderdaad dat je bestelling vast is gelopen waardoor de simkaart nog niet is geactiveerd. Ik heb dit gelijk doorgezet naar onze technische afdeling om dit voor jou op te lossen. Zodra zij dat hebben gedaan zul je een e-mail ontvangen. Dit zal maximaal vijf werkdagen in beslag nemen 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi vincentsmidt, wat leuk dat je voor Ben hebt gekozen! Ik zie inderdaad dat je bestelling vast is gelopen waardoor de simkaart nog niet is geactiveerd. Ik heb dit gelijk doorgezet naar onze technische afdeling om dit voor jou op te lossen. Zodra zij dat hebben gedaan zul je een e-mail ontvangen. Dit zal maximaal vijf werkdagen in beslag nemen 🙂

Reageer