Beantwoord

Nieuwe simkaart maakt geen connectie met Ben netwerk

• 15 september 2018
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Hi,

Ik heb op 7 september een simkaart bij een nieuw abonnement ontvangen. Wat ik echter ook doe, de simkaart krijgt geen verbinding met het netwerk van Ben. Ik heb het zowel automatisch alsook met handmatig zoeken geprobeerd. Ook met een andere telefoon lukt het niet. Ook op andere locatie in Hilversum lukt het niet. Help 🙂 Ik wil natuurlijk graag kunnen bellen.

Alvast dank voor jullie hulp,

Roel Hans
icon

Beste antwoord door Wietske 17 september 2018, 13:14

Daar is een abonnement natuurlijk ook voor bedoeld Roel Hans! 🙂 Ik help je graag verder. Wanneer ik naar jouw bestelling kijk dan zie ik dat je hebt gekozen voor een overstap met nummerbehoud. De aanvraag voor nummerbehoud is echter toen niet direct afgerond via de bestellingspagina waardoor de simkaart nu inderdaad nog niet actief is doordat we een aantal gegevens missen. Je kunt het beste nummerbehoud aanvragen via de link www.ben.nl/nummerbehoud. Hiervoor hebben we onder andere het over te nemen telefoonnummer en het klantnummer van jouw huidige provider nodig. Laat het even weten als je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Daar is een abonnement natuurlijk ook voor bedoeld Roel Hans! 🙂 Ik help je graag verder. Wanneer ik naar jouw bestelling kijk dan zie ik dat je hebt gekozen voor een overstap met nummerbehoud. De aanvraag voor nummerbehoud is echter toen niet direct afgerond via de bestellingspagina waardoor de simkaart nu inderdaad nog niet actief is doordat we een aantal gegevens missen. Je kunt het beste nummerbehoud aanvragen via de link www.ben.nl/nummerbehoud. Hiervoor hebben we onder andere het over te nemen telefoonnummer en het klantnummer van jouw huidige provider nodig. Laat het even weten als je nog vragen hebt!
Hi Wietske,

Ah dan heb ik dat dan denk ik per ongeluk aangevinkt bij het aanmaken van het abonnement. Het is een nieuw nummer en het was niet de bedoeling om een nummerbehoud aan te vragen. Kun je dat voor mij wijzigen?

Alvast bedankt en sorry voor het ongemak!

Roel Hans
Reputatie 5
Badge +12
Natuurlijk, geen probleem! 😃 Dus even voor de duidelijkheid: je wilt de aanvraag voor nummerbehoud annuleren en het Ben abonnement activeren met het Ben telefoonnummer, wat achterop de simkaart staat? Dit is het telefoonnummer wat eindigt op 890.
Hi Wietske,

Ja dat klopt. Het telefoonnummer op de kaart is inderdaad eindigend op 890 en dat is het nummer dat ik graag wil gebruiken. Nummerbehoud kun je dus annuleren.

Dank je wel alvast!

Roel Hans
Reputatie 5
Badge +12
Duidelijk 🙂 Ik ga ervoor zorgen dat het Ben abonnement actief wordt gemaakt met het Ben telefoonnummer. Zodra dat gebeurd is dan ontvang je per e-mail een bevestiging. Ik ga er vanuit dat dat deze week nog lukt.

Reageer