Beantwoord

Nieuwe simkaart niet meer nodig.

• 14 februari 2019
  • 1 reactie
  • 129 keer bekeken

Hallo,

Ik was mijn telefoon verloren en had meteen een nieuwe simkaart aangevraagd, maar had mijn oude simkaart nog niet geblokkeerd. Echter, is mijn telefoon terug gevonden, en hij doet het met de oude simkaart nog. Mijn nieuwe simkaart heb ik gister ontvangen maar nog niet geactiveerd. Is er een mogelijkheid dat ik mijn nieuwe kaart niet gebruik en mijn oude magblijven gebruiken? Of kan ik de nieuwe simkaart terugsturen? En ben ik hoe dan ook de 10 euro kwijt?

Alvast bedankt voor je antwoord,

Groet, Angelique
icon

Beste antwoord door Romy 14 februari 2019, 14:15

Hi Angelique. Fijn dat jouw toestel is terug gevonden. Scheelt toch weer een hoop geregel! Omdat de simkaart inmiddels geleverd is kan ik deze niet meer voor je annuleren en de kosten vergoeden. Je kunt er wel voor kiezen om de nieuwe sim niet te gebruiken, maar het is wel fijn om dit wel te doen. Zo heb je toch weer een nieuwe simkaart en kan je weer even vooruit.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Angelique. Fijn dat jouw toestel is terug gevonden. Scheelt toch weer een hoop geregel! Omdat de simkaart inmiddels geleverd is kan ik deze niet meer voor je annuleren en de kosten vergoeden. Je kunt er wel voor kiezen om de nieuwe sim niet te gebruiken, maar het is wel fijn om dit wel te doen. Zo heb je toch weer een nieuwe simkaart en kan je weer even vooruit.

Reageer