Nieuwe simkaart werkt niet

  • 29 March 2018
  • 4 reacties
  • 366 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe simkaart heb kan ik niet bellen, gebeld worden en gebruik maken van mobiel internet. Ik kan wel op wifi. Ik heb mijn simkaart wel geactiveerd. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden. Groetjes

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai Marieellllee, dat schiet natuurlijk niet op! Ik zie dat jij vandaag de simkaart om 1 uur hebt geactiveerd, hij zou dus al lang en breed moeten werken! Heb je al geprobeerd om je telefoon even helemaal uit en weer aan te zetten? Op die manier meld jouw simkaart zich opnieuw aan op het netwerk, het kan namelijk zijn dat de activatie nog niet helemaal lekker verwerkt was.

Als dat niet mag helpen dan wil ik graag weten of jij wel verbinding hebt met het Ben netwerk maar een foutmelding krijgt als je wil bellen of internetten of dat jij een foutmelding zoals 'geen service' te zien krijgt in jouw scherm.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marieellllee, ervaar jij op dit moment nog problemen met de simkaart of werkt alles naar behoren? #Benbenieuwd

[edit post: telefoonnummer verwijderd] ik heb geen tel.en internet op nieuwe sim ?.

Vr.Groet Frans Van Tatenhove. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Frans! Ik adviseer je om geen privacygevoelige gegevens te delen via de community. Dit is namelijk openbaar. De vervangende simkaart die je hebt ontvangen dient nog geactiveerd te worden. Laat je mij weten of het is gelukt?

Reageer