Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

  • 6 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

Wij hebben een nieuwe simkaart aangevraagd en vanmorgen binnen gekregen maar hij werkt niet weet iemand hoe dit kan en wat we ermee kunnen
icon

Beste antwoord door Wietske 8 oktober 2018, 09:42

Om hierop antwoord te kunnen geven heb ik nog wel wat meer informatie nodig. Er is al eens eerder een topic over geschreven met veelvoorkomende redenen. Gaat het om een vervangende simkaart? Mogelijk is deze nog niet geactiveerd. Hoe je dat kunt doen lees je hier. Een andere oorzaak kan zijn dat de aanvraag van nummerbehoud nog niet is afgerond. Meer hierover lees je in dit topic.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Om hierop antwoord te kunnen geven heb ik nog wel wat meer informatie nodig. Er is al eens eerder een topic over geschreven met veelvoorkomende redenen. Gaat het om een vervangende simkaart? Mogelijk is deze nog niet geactiveerd. Hoe je dat kunt doen lees je hier. Een andere oorzaak kan zijn dat de aanvraag van nummerbehoud nog niet is afgerond. Meer hierover lees je in dit topic.

Reageer