Beste antwoord door Wietske
Nieuwe simkaart werkt niet
Wij hebben een nieuwe simkaart aangevraagd en vanmorgen binnen gekregen maar hij werkt niet weet iemand hoe dit kan en wat we ermee kunnen
Om hierop antwoord te kunnen geven heb ik nog wel wat meer informatie nodig. Er is al eens eerder een topic over geschreven met veelvoorkomende redenen. Gaat het om een vervangende simkaart? Mogelijk is deze nog niet geactiveerd. Hoe je dat kunt doen lees je hier. Een andere oorzaak kan zijn dat de aanvraag van nummerbehoud nog niet is afgerond. Meer hierover lees je in dit topic.
Bekijk origineel
Om hierop antwoord te kunnen geven heb ik nog wel wat meer informatie nodig. Er is al eens eerder een topic over geschreven met veelvoorkomende redenen. Gaat het om een vervangende simkaart? Mogelijk is deze nog niet geactiveerd. Hoe je dat kunt doen lees je hier. Een andere oorzaak kan zijn dat de aanvraag van nummerbehoud nog niet is afgerond. Meer hierover lees je in dit topic.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.