Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

  • 29 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Heb mijn oude simkaart laten blokkeren na diefstal van telefoon. Een dag later een nieuw toestel met abo en nummerbehoud besteld maar werkte niet na activatie, opnieuw nieuwe sim ontvangen ivm mogelijk defect maar wederom geen resultaat. Alle stappen doorlopen en meerdere malen contact met helpdesk gehad zonder resultaat, nu inmiddels een week verder. Het gekke is dat er bovenin de telefoon wel het ben netwerk te zien is. Op de telefoon komt de melding verbinding verbroken. Ik vermoed dat de blokkering van de vorige sim er niet goed af is gehaald of dat de telefoon niet goed is. Sim ook in ander toestel gedaan en werkte daar ook niet.
Het gaatnu wel heel erg lang duren op deze manier.
Is ergoed nu echt niemand die dit op kan lossen?
icon

Beste antwoord door Jill 29 oktober 2018, 10:15

Hi Juparade, ik heb net een antwoord geplaatst in het eerste topic dat je had aangemaakt. Zou je dit topic willen blijven gebruiken om het voor ons overzichtelijk te houden?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Juparade, ik heb net een antwoord geplaatst in het eerste topic dat je had aangemaakt. Zou je dit topic willen blijven gebruiken om het voor ons overzichtelijk te houden?

Reageer