Beantwoord

Nieuwe Simkaart werkt niet

• 24 juni 2017
  • 7 reacties
  • 233 keer bekeken

Nadat ik mijn abonnement verlengd had bij Ben kreeg ik een nieuwe simkaart. Helaas doet de simkaart het nog steeds niet nadat ik hem geactiveerd heb. Ook heb ik al een bevestigingsmail gekregen van Ben. Ik heb mijn telefoon (Samsung galaxy A5 2017) al een paar keer opnieuw opgestart. Ook heb ik al de simkaart in een aantal andere toestellen geprobeerd maar ook zonder resultaat. Ik heb geen mobiel netwerk en kan ook niet sms of bellen. Tot slot heb ik ook al bij instellingen handmatig ben netwerk ingevoerd, dit ook zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door Rox 3 juli 2017, 12:00

Hoi Allemaal! Ik zie dat jullie allen last hadden van de activatie storing. Deze is gelukkig opgelost sinds Donderdag avond half 11. Jullie zullen uiteraard allemaal een gepaste compensatie ontvangen op je aankomende factuur. Dit staat ook allemaal uitgelegd in de email die jullie hebben ontvangen van Ben. Sorry voor het ontzettende ongemak. Ik hoop dat jullie voortaan onbezorgd van jullie Ben abonnement gebruik kunnen maken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

7 reacties

Ook hier hetzelfde probleem. Geen mobiel netwerk, alleen wifi. Kan ook niet bellen en sms. Nieuwe kaart al in oude telefoon gehad, ook geen resultaat. Instellingen al tig keer opnieuw ingevoerd en telefoon opnieuw opgestart. Geen resultaat. Tenslotte vind ik het ik het waardeloos dat de klantenservice in het weekend niet bereikbaar is
Reputatie 7
Badge +7
Nadat ik mijn abonnement verlengd had bij Ben kreeg ik een nieuwe simkaart. Helaas doet de simkaart het nog steeds niet nadat ik hem geactiveerd heb. Ook heb ik al een bevestigingsmail gekregen van Ben. Ik heb mijn telefoon (Samsung galaxy A5 2017) al een paar keer opnieuw opgestart. Ook heb ik al de simkaart in een aantal andere toestellen geprobeerd maar ook zonder resultaat. Ik heb geen mobiel netwerk en kan ook niet sms of bellen. Tot slot heb ik ook al bij instellingen handmatig ben netwerk ingevoerd, dit ook zonder resultaat.

Hoi Janineurk! Ik zie dat jij eerder vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice, heb je nog vragen naar aanleiding van dit gesprek?

Ook hier hetzelfde probleem. Geen mobiel netwerk, alleen wifi. Kan ook niet bellen en sms. Nieuwe kaart al in oude telefoon gehad, ook geen resultaat. Instellingen al tig keer opnieuw ingevoerd en telefoon opnieuw opgestart. Geen resultaat. Tenslotte vind ik het ik het waardeloos dat de klantenservice in het weekend niet bereikbaar is

Ik heb ook meteen een kijkje in jouw klantkaart genomen wnc.huisman, en zie dat jij inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice.

Mochten julie toch nog vragen hebben kunnen jullie deze stellen in dit topic.
Bij de Klantenservice is mijn simkaart weer geactiveerd omdat dit dus waarschijnlijk nog niet gedaan was. Volgens de klantenservice zou hij vandaag moeten werken, maar helaas nog steeds niet. Hopelijk kunnen jullie via deze weg mij verder helpen want het is niet fijn om weer een half uur in de wacht te staan bij de klantenservice.
Bij de Klantenservice is mijn simkaart weer geactiveerd omdat dit dus waarschijnlijk nog niet gedaan was. Volgens de klantenservice zou hij vandaag moeten werken, maar helaas nog steeds niet. Hopelijk kunnen jullie via deze weg mij verder helpen want het is niet fijn om weer een half uur in de wacht te staan bij de klantenservice.

Op je Ben-account staat de ingansdatum van je abonnement. vaak kan dit nog een dagje duren voordat deze werkelijk geactiveerd word.
Hier ook hetzelfde probleem, vrijdag succesvol geactiveerd. Toch alleen noodoproepen, geen netwerk. Ondertussen tweede simkaart ontvangen wederom succesvol geactiveerd maar weer alleen noodoproepen, geen netwerk. Ondertussen twee en een half uur aan de telefoon gehangen met als toppunt medewerkster Monique die mij deze toezegging deed, bel vandaag na vijf uur, ivm mijn eigen werktijd, maak ik een notitie bij jouw telefoonnummer dat je dan je kaart kan activeren. Een uur aan de telefoon gehangen, na vijf uur dus, waarop de medewerker mij aangaf, wij MOGEN niet eens activeren. Ik voel mij behoorlijk in de zeik genomen langzamerhand en begrijp niet dat er geen informatie van Ben komt. Ook vind ik het zwaar klote dat de klantenservice zo slecht bereikbaar is. Wachttijden van 35 tot 45 minuten vind ik ronduit slecht
Hier hetzelfde probleem, vanwege verlies een nieuwe simkaart aangevraagd, vandaag ontvangen, meteen succesvol geactiveerd. Dit wordt nog eens bevestigd via een mail. Maar helaas geen enkele service beschikbaar, alleen noodoproepen!! Zat door het verlies al een aantal dagen zonder, maar ben dus nog steeds niet bereikbaar! Hoe gaan we dit zo snel mogelijk oplossen?

Abonnement loopt nog 2 maanden door, hoop dat dit snel opgelost wordt, anders gaat het Ben niet meer worden!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Allemaal! Ik zie dat jullie allen last hadden van de activatie storing. Deze is gelukkig opgelost sinds Donderdag avond half 11. Jullie zullen uiteraard allemaal een gepaste compensatie ontvangen op je aankomende factuur. Dit staat ook allemaal uitgelegd in de email die jullie hebben ontvangen van Ben. Sorry voor het ontzettende ongemak. Ik hoop dat jullie voortaan onbezorgd van jullie Ben abonnement gebruik kunnen maken.