Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet na activatie

• 27 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 185 keer bekeken

Mijn zoon zijn mobiel is gestolen en hebben direct zijn sim laten blokkeren. Daarna een nieuwe mobiel aangeschaft bij jullie (huawei p20 lite) met nieuwe sim en nummer behoud. Deze werkte niet na activatie. Contact gehad met service desk meerdere malen deze dachten dat de nieuwe sim kapot was en uiteindelijk weer een nieuwe sim opgestuurd gekregen. Deze werkt weer niet, nu begint het echt vervelend te worden, vervolgens weer meerdere malen contact gehad met service desk met de nodige kosten, nu een hele lijst met dingen uit moeten voeren om die sim aan de praat te krijgen maar nu inmiddels na 6 dagen verder zonder resultaat. Ik heb op dit forum gelezen dat dit al veel vaker is voorgekomen en er wordt ook steeds genoemd dat de activatie mail niet binnen komt, dat is bij ons ook het geval geweest, later wel activatie mail binnen gekregen maar ook zonder resultaat.
Ik snap niet dat dit niet opgelost kan worden en dat het zo lang moet duren. Ik ben bang dat ik de koop ongedaan moet gaan maken en het hele spul retour ga sturen. Ik vind dit echt niet kunnen.
Wordt er een beetje moe van om iedere keer aan een andere medewerker het hele verhaal weer opnieuw uit te moeten leggen en steeds weer dezelfde testjes uit moet voeren.
Beetje jammer...
Is ergoed nog iemand die laatste poging wil wagen?
icon

Beste antwoord door Jill 29 oktober 2018, 10:00

Hi juparade, jeetje wat ontzettend onhandig zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Ik wil graag nog een poging voor je wagen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het nummer van de nieuwe simkaart. Dan ga ik voor je aan de slag. Alvast bedankt.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi juparade, jeetje wat ontzettend onhandig zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Ik wil graag nog een poging voor je wagen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het nummer van de nieuwe simkaart. Dan ga ik voor je aan de slag. Alvast bedankt.
Nummer prive gestuurd.
Het netwerk van ben staat al die tijd wel gewoon boven in de telefoon, alleen kun je er niet mee bellen of gebeld worden en ook geen internet. Als ik in het instellingen menu van de telefoon kijk staat er bij status : verbinding verbroken en nummer onbekend, wel staat er actief.
Vreemd.
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het sturen van het simkaart nummer. Er gaat iets met het activeren niet helemaal goed, ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan hier zo snel mogelijk mee voor je aan de slag!
Ik hoop dat ze het nu wel op kunnen lossen.
Reputatie 5
Badge +12
Ze zullen zo snel als mogelijk dit voor je gaan oppakken!
Dat hoorden we een week geleden ook al. Ik wil dat dit direct opgelost gaat worden. Abonnement gaat ook gewoon door terwijl je niets kunt. Beteikbaarheidis er momenteel ook niet.
Gaat dit ook nog gecompenseerd worden?
Reputatie 5
Badge +7
Ik ga het inderdaad voor je compenseren. Ik heb een compensatie in mijn systeem gezet voor de bundels van deze maand. Het bedrag wordt in mindering gebracht op de volgende factuur.
Alles lijkt nu gelukkig weer te werken op de telefoon. Weet nog steeds niet waar het aan gelegen heeft. Helaas ruim twee weken de telefoon niet kunnen gebruiken maar nu weer een blij kind thuis.
Mvg j mout.
Reputatie 5
Badge +7
Ah fijn om te lezen! Sorry dat het allemaal zo lang heeft moeten duren.

Reageer