Mijn zoon zijn mobiel is gestolen en hebben direct zijn sim laten blokkeren. Daarna een nieuwe mobiel aangeschaft bij jullie (huawei p20 lite) met nieuwe sim en nummer behoud. Deze werkte niet na activatie. Contact gehad met service desk meerdere malen deze dachten dat de nieuwe sim kapot was en uiteindelijk weer een nieuwe sim opgestuurd gekregen. Deze werkt weer niet, nu begint het echt vervelend te worden, vervolgens weer meerdere malen contact gehad met service desk met de nodige kosten, nu een hele lijst met dingen uit moeten voeren om die sim aan de praat te krijgen maar nu inmiddels na 6 dagen verder zonder resultaat. Ik heb op dit forum gelezen dat dit al veel vaker is voorgekomen en er wordt ook steeds genoemd dat de activatie mail niet binnen komt, dat is bij ons ook het geval geweest, later wel activatie mail binnen gekregen maar ook zonder resultaat.
Ik snap niet dat dit niet opgelost kan worden en dat het zo lang moet duren. Ik ben bang dat ik de koop ongedaan moet gaan maken en het hele spul retour ga sturen. Ik vind dit echt niet kunnen.
Wordt er een beetje moe van om iedere keer aan een andere medewerker het hele verhaal weer opnieuw uit te moeten leggen en steeds weer dezelfde testjes uit moet voeren.
Beetje jammer...
Is ergoed nog iemand die laatste poging wil wagen?
icon
Beste antwoord door Jill 29 oktober 2018, 10:00
Hi juparade, jeetje wat ontzettend onhandig zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Ik wil graag nog een poging voor je wagen. Zou je mij een
privébericht willen sturen met daarin het nummer van de nieuwe simkaart. Dan ga ik voor je aan de slag. Alvast bedankt.
Bekijk origineel