Beantwoord

Nieuwe simkaart wordt niet geactiveerd

• 6 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Beste Ben,

Vandaag heb ik een nieuwe simkaart ontvangen omdat ik de oude moest laten blokkeren ivm diefstal van mijn telefoon.
Via mijn ben heb ik hem geactiveerd maar na het plaatsen in de telefoon krijg ik de melding "simkaart ontbreekt of is ongeldig".
Ik heb al gecheckt of hij wel goed id telefoon zit en de telefoon opnieuw opgestart maar niets helpt.
icon

Beste antwoord door Wietske 7 augustus 2018, 11:00

Hmm dat is inderdaad niet wat jouw simkaart zou moeten doen Modolphie. Ik zie dat er in eerste instantie nog een actieve blokkade op de aansluiting stond vanwege de blokkade op de eerdere simkaart. Deze blokkade is er vanmorgen rond half 10 afgegaan. Wanneer je je toestel nu herstart dan hoort ie het weer te doen. Ervaar je toch nog problemen? Laat het dan even weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Simkaart in een ander toestel gedaan en dan krijg ik de melding dat ik niet aangemeld ben bij netwerk. Kan de simkaart defect zijn?
Reputatie 5
Badge +12
Hmm dat is inderdaad niet wat jouw simkaart zou moeten doen Modolphie. Ik zie dat er in eerste instantie nog een actieve blokkade op de aansluiting stond vanwege de blokkade op de eerdere simkaart. Deze blokkade is er vanmorgen rond half 10 afgegaan. Wanneer je je toestel nu herstart dan hoort ie het weer te doen. Ervaar je toch nog problemen? Laat het dan even weten!

Reageer