Beantwoord

Nieuwe simkaart wordt niet herkend

  • 23 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Ik heb vandaag een vervangende simkaart ontvangen, deze heb ik geactiveerd en als het goed is is dit goed gegaan want ik kan zien op de website dat de nieuwe simkaart is geactiveerd.
Mijn oude simkaart doet het inmiddels niet meer, dus dat klopt ook.
Nu is het probleem dat mijn telefoon de nieuwe simkaart niet 'ziet'.
De oude simkaart herkent hij wel direct en hij vraagt dan ook meteen om de pincode.
De nieuwe simkaart wordt ook niet gezien door andere telefoons, hoe kan dit? Dit is namelijk erg vervelend.
icon

Beste antwoord door Shanna 24 oktober 2018, 13:05

Hoi Tim, wat lastig dat je simkaart niet wordt herkend door verschillende toestellen. Ik ben bang dat je dan een niet werkende simkaart van ons hebt ontvangen. Excuses daarvoor. Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld die vandaag nog aan de bezorging wordt overgedragen. Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Tim, wat lastig dat je simkaart niet wordt herkend door verschillende toestellen. Ik ben bang dat je dan een niet werkende simkaart van ons hebt ontvangen. Excuses daarvoor. Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld die vandaag nog aan de bezorging wordt overgedragen. Excuses voor het ongemak.

Reageer