Beantwoord

Nieuwe telefoon

  • 1 december 2018
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Ik koop bij jullie een nieuwe telefoon een Samsung 8s jullie communiceren niet met mij of mijn sdcard daar wel inpast heb al jaren een telefoon bij jullie begonnen met een iPhone 4 er dus van uitgaande dat jullie dan al kunnen zien dat de kaart niet past
Laat mijn nieuwe telefoon juist op zaterdag komen betaal er ook nog eens 9,95 bezorgkosten voor en een teleurstelling sdcard past niet moet ik als nog een nieuw kopen bij jullie totaal niet mee eens wat gaan jullie daar aan doen ?
Graag per omgaande een berichtje van jullie.
Een zwaar teleurgestelde vaste klant.
Willem Kat

Waarland
icon

Beste antwoord door Romy 3 december 2018, 13:39

Ik koop bij jullie een nieuwe telefoon een Samsung 8s jullie communiceren niet met mij of mijn sdcard daar wel inpast heb al jaren een telefoon bij jullie begonnen met een iPhone 4 er dus van uitgaande dat jullie dan al kunnen zien dat de kaart niet past
Laat mijn nieuwe telefoon juist op zaterdag komen betaal er ook nog eens 9,95 bezorgkosten voor en een teleurstelling sdcard past niet moet ik als nog een nieuw kopen bij jullie totaal niet mee eens wat gaan jullie daar aan doen ?
Graag per omgaande een berichtje van jullie.
Een zwaar teleurgestelde vaste klant.
Willem Kat

Waarland


Hi Willem! Leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten. Jammer dat de randzaken minder goed zijn verlopen. De simkaart die je erbij hebt besteld wordt natuurlijk voor je vergoed! Jij kan er niets aan doen dat deze niet past. Je kunt het beste even contact met me opnemen wanneer deze is gefactureerd, dan zet ik het meteen recht. Verder kun je zelf bij het leveren een tijdvak kiezen. AMP, onze koeriersdienst biedt ook zeker kosteloze momenten aan. Wanneer je voor een 'gewild' bezorg moment kiest brengt dit inderdaad kosten met zich mee. Dit zie je ook voorafgaand het maken van de afspraak. Hierin kan ik niets voor je betekenen.
Voel je je zo geholpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Ik koop bij jullie een nieuwe telefoon een Samsung 8s jullie communiceren niet met mij of mijn sdcard daar wel inpast heb al jaren een telefoon bij jullie begonnen met een iPhone 4 er dus van uitgaande dat jullie dan al kunnen zien dat de kaart niet past
Laat mijn nieuwe telefoon juist op zaterdag komen betaal er ook nog eens 9,95 bezorgkosten voor en een teleurstelling sdcard past niet moet ik als nog een nieuw kopen bij jullie totaal niet mee eens wat gaan jullie daar aan doen ?
Graag per omgaande een berichtje van jullie.
Een zwaar teleurgestelde vaste klant.
Willem Kat

Waarland


Hi Willem! Leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten. Jammer dat de randzaken minder goed zijn verlopen. De simkaart die je erbij hebt besteld wordt natuurlijk voor je vergoed! Jij kan er niets aan doen dat deze niet past. Je kunt het beste even contact met me opnemen wanneer deze is gefactureerd, dan zet ik het meteen recht. Verder kun je zelf bij het leveren een tijdvak kiezen. AMP, onze koeriersdienst biedt ook zeker kosteloze momenten aan. Wanneer je voor een 'gewild' bezorg moment kiest brengt dit inderdaad kosten met zich mee. Dit zie je ook voorafgaand het maken van de afspraak. Hierin kan ik niets voor je betekenen.
Voel je je zo geholpen?

Reageer