Beantwoord

Nieuwe telefoon, maar geen passende simkaart

  • 12 maart 2018
  • 2 reacties
  • 512 keer bekeken

Mijn oude prepaid simkaart van Ben past niet in mijn nieuwe telefoon (Samsung Galaxy A3). Deze kan ook niet meer bijgeknipt worden. Op mijn simkaart staat nog een behoorlijk tegoed en al mijn contacten. Hebben jullie daar een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Angelique 13 maart 2018, 08:58

Hoi vedepe, welkom op het forum! Wat leuk dat je nieuwe telefoon hebt, wel jammer dat de huidige simkaart niet past waardoor het gebruiken van de nieuwe telefoon nog even op zich laat wachten.

In je bericht geef je aan dat je nog een oude prepaidkaart hebt. Nu moet ik je vertellen dat wij al jaaaaaaren geen prepaidkaartjes meer aanbieden. Ik denk dan ook dat jij een Sim Only abonnement bij ons hebt, waarbij je elke maand opnieuw de gekozen bundels krijgt. In jouw geval zou er een vervangende simkaart aangevraagd moeten worden. Bij het aanvragen van een vervangende simkaart blijf jij je eigen nummer houden. Een vervangende simkaart kun je aanvragen via jouw persoonlijke Ik Ben pagina. Klik hier om direct een vervangende simkaart aan te vragen.

Je gaf in je bericht ook aan dat al jouw contacten op de simkaart staan. De contacten wil je natuurlijk blijven bewaren. Door hier te klikken lees je hoe jij de contacten van de simkaart, over kunt zetten op het toestel zodat er niets verloren gaat.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Mijn oude prepaid simkaart van Ben past niet in mijn nieuwe telefoon (Samsung Galaxy A3). Deze kan ook niet meer bijgeknipt worden. Op mijn simkaart staat nog een behoorlijk tegoed en al mijn contacten. Hebben jullie daar een oplossing voor?

Je kan bij ben een nieuwe simkaart bestellen. Ik neem aan dat een medewerker van BEN hier morgen wel op reageert. Fijne avond, groet Richard.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi vedepe, welkom op het forum! Wat leuk dat je nieuwe telefoon hebt, wel jammer dat de huidige simkaart niet past waardoor het gebruiken van de nieuwe telefoon nog even op zich laat wachten.

In je bericht geef je aan dat je nog een oude prepaidkaart hebt. Nu moet ik je vertellen dat wij al jaaaaaaren geen prepaidkaartjes meer aanbieden. Ik denk dan ook dat jij een Sim Only abonnement bij ons hebt, waarbij je elke maand opnieuw de gekozen bundels krijgt. In jouw geval zou er een vervangende simkaart aangevraagd moeten worden. Bij het aanvragen van een vervangende simkaart blijf jij je eigen nummer houden. Een vervangende simkaart kun je aanvragen via jouw persoonlijke Ik Ben pagina. Klik hier om direct een vervangende simkaart aan te vragen.

Je gaf in je bericht ook aan dat al jouw contacten op de simkaart staan. De contacten wil je natuurlijk blijven bewaren. Door hier te klikken lees je hoe jij de contacten van de simkaart, over kunt zetten op het toestel zodat er niets verloren gaat.

Reageer