Beantwoord

nummberbehoud mislukt

• 20 september 2018
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

beste Ben,
We hebben een nieuwe simkaart gekregen ordernummer 7041440 met omzet datum 19/9/2018.
Helaas geeft de nieuwe simkaart gister en vandaag aan `geen service`en de oude doet het ook niet meer.
Kunnen jullie ajb de Sim kaart activeren voor het nummer
Zodat er mee gebeld en gesmst kan worden.
hartelijk dank.
Will
icon

Beste antwoord door Jill 21 september 2018, 10:13

Hi WIll, wat jammer om te lezen dat de simkaart niet werkt. Ik heb geprobeerd om deze te activeren maar helaas werkt het niet. Ik ga gelijk een nieuw op de post doen. Je kunt deze morgen in de brievenbus verwachten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi WIll, wat jammer om te lezen dat de simkaart niet werkt. Ik heb geprobeerd om deze te activeren maar helaas werkt het niet. Ik ga gelijk een nieuw op de post doen. Je kunt deze morgen in de brievenbus verwachten.
hallo Jill,

Het is nog vervelender. Ik heb vanochtend gebeld met de klanten service.
Het nummer van mijn dochter is nu aan de simkaart van mijn zoon gekoppeld en het nummer van mijn zoon is nu geblokkeerd.
de klantenservice heeft mij (rond 10.00 vanochtend beloofd dat het goed komt)
het onderstaande moet gebeuren.
Simkaart eindigend op 05805551 moet gekoppeld worden aan 06-11660459
Simkaart eindigend op 08560559 moet gekoppeld worden aan 06-30198734

Volgens de klantenservice medewerkster aan de telefoon heeft ze opdracht aan functioneel beheer gegeven.

groet Will
Reputatie 5
Badge +7
O jee, ik zie het inderdaad Will. Ik zie dat mijn collega het inderdaad heeft doorgezet naar desbetreffende afdeling. Zij zullen dit zo snel mogelijk weer recht gaan zetten.

Reageer