Onbereikbaar nieuwe sim

• 10 april 2018
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Goedemorgen,
Ik had vorige week een nieuwe simkaart bij jullie besteld, met nummerbehoud. 09-04 zou mn sim.actief gemaakt worden en dat is gebeurd . Ik heb een mail gehad gisteren dat ik mn abbonement kon gebruiken. Maar ik ben sinds gistermorgen onbereikbaar. Ik kan alleen noodoproepen doen. En daarmee dus ook geen internet gebruiken. Ik vind dat best vervelend. Weet u hoe dit komt en holang dit nog duurt? Mijn ordernummer is 334025001. Groetjes Nienke

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Nienketh, gezellig dat je hebt gekozen voor een blauw abonnement! 😃 Onhandig is wel dat je nog onbereikbaar bent en geen gebruik kunt maken van je abonnement bij ons.

Op het eerste ook zie ik geen vreemde dingen die ervoor zouden kunnen zorgen dat jij nu onbereikbaar bent. Om deze reden zou ik jou willen vragen om je toestel volledig te herstarten. Na het opnieuw inschakelen van het toestel moet je de mogelijkheid krijgen om de PINcode in te vullen waardoor de simkaart kan ontgrendelen. Laat je mij weten of je hierna wel gebruik kunt maken van de simkaart?

Reageer