Beantwoord

Ongeldige simkaart

• 27 juli 2018
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

We zijn op vakantie in Amerika en ik werd in de ochtend wakker en er stond op mijn IPhone 5S ongeldige simkaart. We zijn naar een iphone winkel geweest in Amerika en zei hadden de simkaart eruit en erin gedaan en het gaf nog steeds de zelfde melding. Vliegtuigstand heb ik ook geprobeerf. In een andere iPhone geeft het de zelfde melding. Nogal irritant dus. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Jill 30 juli 2018, 09:34

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Susanlagerwey, ik kan begrijpen dat dit behoorlijk irritant is. Ik ga voor je kijken wat er aan de hand is. Zou je mij een privébericht willen sture met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.
Ik heb een privé bericht gestuurd, wat gaat er dan nu gebeuren. Ik ben weer in Nederland en kan nu Namenlijk niks van bellen of op 4G
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Kunnen jullie regelen dat mijn mb’s van deze maand meekunnen naar de volgende maand omdat ik ze niet heb kunnen gebruiken, vind dit namenlijk een beetje zonde van het geld. Ik heb namenlijk 1284 mb’s over en kan er niks mee.
Reputatie 5
Badge +7
Dat kan ik niet voor je regelen. Ik kan wel een vergoeding geven voor de dagen dat je de simkaart niet hebt kunnen gebruiken. Als je mij een berichtje stuurt zodra de factuur online is kan ik dat voor je in orde maken.

Reageer